safari - Reisverslag uit Udawadiya, Sri Lanka van Remon en Patric - WaarBenJij.nu safari - Reisverslag uit Udawadiya, Sri Lanka van Remon en Patric - WaarBenJij.nu

safari

Door: patric

Blijf op de hoogte en volg Remon en Patric

31 Oktober 2013 | Sri Lanka, Udawadiya

Gisteren zijn we bij de thee plantages geweest, en in de thee fabriek. We hadden en hotel dat in de bergen lag, met een prachtig uitzicht over de bergen en een grote waterval. Veel foto's gemaakt. Vandaag hadden we een tocht van 150 km door slingerende bergpadjes, erg mooi. vanmiddag hebben we nog een safari gedaan in het reservaat park. Olfifanten krokodillen buffels hertjes leguanen slangen schildpadden we hebben weer van alles gezien. Nu zijn we in een mooi hotel in udawalawe, waar we morgen om 8 uur weer vertrekken naar het hotel waar we de eerste dag ook zijn geweest in negombo. Het eten is heerlijk, alleen is het soms zo pittig dat de lippen in brand staan! Het weer is goed al heeft het de laatste 2 dagen s,avonds wel geregend, overdag is het rond de 30. Dus niks koud. Mijn benen zijn al van wit naar gebroken wit gekleurd!

• 31 Oktober 2013 - 21:38

Peter Bouten:

Hoi Patric en Remon, adres van je moeder gekregen, kan ik ook jullie belevenissen volgen, groet en veel schik, Oom Peter