op naar de malediven - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Remon en Patric - WaarBenJij.nu op naar de malediven - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Remon en Patric - WaarBenJij.nu

op naar de malediven

Door: remon

Blijf op de hoogte en volg Remon en Patric

03 November 2013 | Sri Lanka, Negombo

Vanmorgen zijn we om 03:15u opgestaan. En werden klokslag 4 uur opgehaald om naar het vliegveld te vertrekken. We hebben zojuist in gecheckt en zitten nu dus met een duffe kop op het vliegveld te wachten tot dat we het vliegtuig in kunnen stappen. Gisteren hebben we in negombo nog wat kunnen shoppen. het was erg druk, het was namelijk ook nog eens een feestdag voor de hindoe. Daarom waren de winkels ook maar tot 1 uur open. Daarna zijn we weer richting het hotel vertrokken. En op het strand op ons bedje gaan liggen. Helaas mocht dit niet de hele middag duren, want er brak om 3 uur een enorme onweer bui los. Dus hebben we toen maar het spelletje kaarten uit de koffer gehaald. We gaan nu langzaam richting de gate om in te checken. Tot op de malediven( als we daar teminste internet hebben). Grt Patrick en remon

• 03 November 2013 - 17:12

Wilma Rooze:

We willen jullie nog even voor de rest van de vakantie veel plezier wensen , groetjes Hans en Wilma Rooze