aan het strand - Reisverslag uit Kunura, Solomon Eilanden van Remon en Patric - WaarBenJij.nu aan het strand - Reisverslag uit Kunura, Solomon Eilanden van Remon en Patric - WaarBenJij.nu

aan het strand

Door: patric

Blijf op de hoogte en volg Remon en Patric

02 November 2013 | Solomon Eilanden, Kunura

Gisteren zijn we na een lange rit van 5 uur met de auto, in negombo geariveerd. We zijn nu in het nood sands hotel waar we de eerste nacht ook verbleven zijn. Het was een prachtige rondreis die we gemaakt hebben. We zijn net wakker en het is hier nu 8 uur. Ff douchen en dan een broodje eten badrr! Straks met een tuk tuk naar de stad om te shoppen en ons tussen de mierenhoop te begeven. Het is zaterdag dus het zal wel druk zijn. Vannacht moeten we al om 4 uur opstaan want we hebben een vroege vlucht naar de malediven. Het zal vast een prachtig uitzicht zijn vanuit het watervliegtuig op al die kleine bounty eilanden. We gaan het zien. Remon is al klaar met douchen, dus ik ga me ook ff op frissen. Groeten remon en Patrick.